Tailor-made events
Salles de réception et catering pour tous vos événements !

Professional events
A la recherche d'une salle pour une réunion, un conseil d’entreprise, une conférence, un séminaire, un lancement de marque ou un diner de gala au coeur du Hainaut? Envie d'organiser un teambuilding ou un family day différent de ce qui se fait d'ordinaire?
The Domaine du Chant d'Eole has 5 rooms that can be adapted as required and can accommodate from 10 to 1000 people, in theatre, cocktail, conference or school mode...
Modern, fully-equipped rooms with podium, screen and projector, private bar, all in an exceptional setting: each room has a terrace and a breathtaking view over the vineyards!
In addition to these areas, the restaurant rooms and a private lounge can be made available for your events!
Domaine du Chant d'Eole has plenty of free parking, is a stone's throw from Mons and is close to the motorway network, making it the perfect venue for your business events! ... All this to give you an original and unique experience with Belgian roots!
Combining the functional with the exceptional - that's the promise!

Private events
A la recherche d'un lieu unique pour l'organisation de votre mariage ou de tout autre fête privée ? Lieu atypique et enchanteur, le vignoble du Chant d’Eole vous séduira et émerveillera chacun de vos invités !
Mariage, anniversaire, communion… Avec des configurations multiples, adaptables à souhait, pour recevoir de 8 à 800 pers. et disposant chacun d'une terrasse, nos 7 espaces s'adapteront à vos besoins.
Entrez dans l’intimité d'un domaine viticole, découvrez l’univers du plus grand vignoble familial de Belgique... et offrez vous une expérience que jamais vous n'oublierez...
The Chant d'Eole team does everything in its power to meet your every wish, offering personalised support tailored to your requirements.
From 20 to 500 people
In theatre mode (seating with stage/podium)
De 10 à 800 personnes
In cocktail mode (standing tables)
From 8 to 400 people
Sit-down dining
Special features
Restaurants and banqueting
Modularity
Multiple spaces and room set-ups
Furniture
Provision of tables, chairs, side tables, etc.
Large private car parks
1000 seats
Ultra-modern equipment
Podium, microphones, screens (largest = 3m x 6m)
Terraces with views over the vineyards
500m²
Request more information or a quote
Our staff will be happy to help you!